Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Toimitusehdot

Voimassa 19.5.2020 alkaen

Verkkokauppa

KaikkeaKivaa Ky Näpsäkkä
www.napsakka.fi
Keskuspuistikko 23, 61300 Kurikka
Y-tunnus 1908818-8,
puh. 0400-164245, fax 06-4504870
sähköposti: info@napsakka.fi

Kaikkea Kivaa Ky Näpsäkkä myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Ellet saa vahvistusta sähköpostiisi tai jotain on mennyt pieleen tilausta tehtäessä, otathan yhteyttä heti sähköpostitse info@napsakka.fi tai puhelimitse 0400164245.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupassa on käytössä Checkout Finland Oy maksupalvelun välittämät verkkomaksupainikkeet sekä Klarna maksaminen.

  • Yksityisasiakkaat
    Maksu tilauksen yhteydessä pankki- tai luottokorteilla, verkkomaksupainikkeilla, ennakkolaskulla tai Klarnan laskulla. Huomioithan, että klarnan laskulle tehdyt ostokset maksetaan aina suoraan Klarnalle.
  • Yritys- ja laitosasiakkaatCheckout Finlandin lisäksi yritykset sekä laitokset voivat maksaa myös laskulla. Suosimme sähköistä laskutusta. Laskulla tilatessa verkkokaupassa voit myös lisätä lisätietoihin laskutustiedot laskun lähettämisen helpottamista varten.

Checkout Finland Oy

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

- Checkout Finland Oy -

Klarna

Verkkokaupassamme on käytössä Klarnan laskulla maksaminen. Huomioithan, että klarnan laskulle tehdyt ostokset maksetaan aina suoraan Klarnalle.

Tutustu Klarna laskutuspalvelun sopimus ja maksuehtoihin paremmin Klarnan omilta sivuilta.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet ostoskorin toimitus- ja maksutapa sivulla. Toimituskulut ovat 5,00€ tilaukselta alle 70,00 euron arvoisissa tilauksissa. Yli 70,00 euron tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Lisäksi voit valita kotiinkantopaketin, jonka toimituskulut ovat 12,00 euroa.

Verkkokaupan toimitustapoja ovat:

  • Matkahuolto
  • Postipaketti
  • Posti Smartpost
  • Posti Kotiinkantopaketti
  • Nouto myymälästä (sovittava aina erikseen)

Toimitamme tilaukset Matkahuollon pakettina tai Postin pakettina tai kirjeenä. Tilauksen minimiraja on 15,00 euroa, josta voimme poiketa ainoastaan silloin kun tilauksesi lähetyskustannukset ovat korkeintaan 5,00 euroa. Kotiinkantopaketin minimitilausraja on myös 15,00 euroa.

Nouto myymälästämme Kurikassa tulee aina sopia erikseen. Sovi noutoaika puhelimitse 0400-164245 tai sähköpostitse info@napsakka.fi. Voit myös ehdottaa noutoaikaa tilauksen yhteydessä lisätietoja kohtaan.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@napsakka.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita. Mittatilaustuotteilla tarkoitetaan tuotteitta, jotka myydään asiakkaan pyynnöstä suuremmasta kokoerästä asiakkaan valitsemana pituutena tai kokona. Esimerkiksi tälläisiä tuotteita voivat olla kankaat, nauhat, pitsit ja muut mitattavat tuotteet. Näitä mittatilaustuotteita ei hyvitetä asiakkaalle palautuessaan ellei kyse ole viallisesta tuotteesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen. Mikäli tuotteessa ei ole mitään vikaa, vaihtaessasi tai halutessasi perua kaupan, tilauksen palautus tapahtuu asiakkaan kustannuksella, ellei toisin ole sovittu.


Vain virheelliset tuotteet voidaan palauttaa postin asiakaspalautuksena.


Älä palauta tuotteita käyttäen postin asiakaspalautusta ellei kyseessä ole viallinen tuote. Posti veloittaa asiakaspalautuksesta pakettimaksun, joka on vähintään 16.00€. Tuotteiden palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla ja tämän vuoksi joudumme veloittamaan asiakaspalautuksesta koituneet kulut asiakkaalta.

Palautusosoite:
KaikkeaKivaa Ky Näpsäkkä
Keskuspuistikko 23
61300 KURIKKA.


Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10,00 € palautuskustannusmaksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti. Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.