Ostoskorin sisältö 0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Toimitusehdot

Voimassa 25.07.2015 alkaen

Verkkokauppa

KaikkeaKivaa Ky Näpsäkkä
www.napsakka.fi
Keskuspuistikko 23, 61300 KURIKKA ,
Y-tunnus 1908818-8,
puh. 0400-164245, fax 06-4504870,
sähköposti: info@napsakka.fi

Kaikkea Kivaa Ky Näpsäkkä myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

  • Yksityisasiakkaat: Maksu tilauksen yhteydessä pankki- tai luottokorteilla, verkkomaksupainikkeilla, ennakkolaskulla tai Klarnan laskulla.
  • Yritys- ja laitosasiakkaat: Lasku (vain laitokset, yritykset jne, ei yksityishenkilöt), tilaus ennakkolaskulla ja lisätietoihin sana lasku ja Y-tunnus.
  • Yritykset ensimmäinen tilaus laskutetaan etukäteen, seuraavat laskulla,
  • laitokset ensimmäinen tilaus, soitathan ja sovit laskutuksesta puh. 0400-164245

Verkkokaupassa on käytössä Checkout Finland Oy maksupalvelun välittämät verkkomaksupainikkeet sekä Klarna maksaminen. Voit maksaa myös Visa, MasterCard ja American Express -luottokorteilla, sekä Visa Electron ja Debit-korteilla. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa maksun saajana korttilaskulla näkyy Kaikkea Kivaa Ky Näpsäkkä.

"Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu."

- Chekout Finland Oy -

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Ellet saa vahvistusta sähköpostiisi tai jotain on mennyt pieleen tilausta tehtäessä, otathan yhteyttä heti sähköpostitse info@napsakka.fi tai puhelimitse 0400164245.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimituskulut ovat 5€ per tilaus alle 70 euron arvoisissa tilauksissa. Yli 70 euron tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja.

Toimitamme tilaukset postin välityksellä pakettina tai kirjeenä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@napsakka.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen. Mikäli tuotteessa ei ole mitään vikaa, vaihtaessasi tai halutessasi perua kaupan, tilauksen palautus tapahtuu asiakkaan kustannuksella, ellei toisin ole sovittu.

Älä palauta tuotteita käyttäen postin asiakaspalautusta, koska posti veloittaa tällöin yleensä pakettimaksun, joka on vähintään 16€. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla ja tämän vuoksi joudumme veloittamaan asiakaspalautuksesta koituneet kulut asiakkaalta. 

Vain virheelliset tuotteet voidaan palauttaa postin kautta asiakaspalautuksena.

Palautusosoite:
KaikkeaKivaa Ky Näpsäkkä

Keskuspuistikko 23,
61300 KURIKKA

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme postin perimän maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti. Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Tilausten minimiraja on 10,00€, josta voimme poiketa ainoastaan silloin kun tilauksesi lähetyskustannukset ovat korkeintaan 5€.